Benelli TRK 502X - 164.990,-
Benelli TRK jsou nejúspěšnější modely naší současné produkce. V Itálii jsou tak populární, že se staly v letech 2020 a 2021 nejprodávanějšími motocykly na Italském trhu a za sebou nechaly konkurenty všech dalších značek. Nárůsty prodejů značky Benelli na českém a slovenském trhu jsou již několik roků jedny z nejvyšších na trhu a i na našich trzích patří modely TRK mezi nejpopulárnější.
Benelli se zvýšeným úsilím orientují na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu, a proto nyní mají všechny motocykly Benelli prodlouženou záruku na 4 roky .
Benelli TRK 502 X Adventure – má oproti verzi TRK 502 Traveller kola více přizpůsobena jízdě na horším povrchu, kdy kola jsou hliníková s výpletem z pevných ocelových špic a s pneumatikami zaručujícími trakci na silnici ale i v terénu .
Na dobrodružství nemusíš čekat, až budeš starý, stačí ŘP skupiny A2 a můžeš již od 18ti let s touto motorkou podnikat stejně dlouhé a náročné výpravy jako tvoji starší kolegové se zbytečně mnohem dražšími motocykly. Dojedeš stejně daleko, stejně rychle a stejně spolehlivě jak oni. Jen tvé náklady na dobrodružství budou mnohem menší a tvá radost mnohem větší. A až budeš starší, oceníš nižší hmotnost a trvanlivost a tvé náklady na další dávky dobrodružství budou stále mnohem nižší než s jakýmkoliv jiným Adventure motocyklem, nebudeš mít žádný důvod měnit … Za ušetřené peníze zažiješ mnohem více dobrodružství a stále s tebou bude jeden parťák – Benelli TRK 502 X Adventure …
Benelli TRK 502 Adventure má zcela nový velmi odolný dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,7 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přestože TRK 502Traveller má velmi nízkou spotřebu okolo 4,1L/100km, je osazena obrovskou nádrži o objemu 20 l, největší své kategorii, díky čemuž poskytuje velmi dlouhý dojezd.
Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce – vyvinuli jsme vynikající sedadlo, na kterém není žádný problém strávit celý den (lze objednat i snížené sedlo). Benelli TRK 502 Adventure je vepředu osazen upside-down tlumiči a vzadu jedním seřiditelným tlumičem. TRK 502 Adventure nabízí maximální pohodlí ve všech aspektech a to i díky velké přední kapotáží či širokým a pevným řídítkům opatřeným inovovanými hliníkovými kryty rukou, schopným chránit jezdce v jakémkoliv prostředí.
Stabilita, bezpečnost a přesnost jsou klíčová slova tohoto nového Benelli TRK 502 Adventure. Pro bezpečnost je důležitý brzdný účinek, díky dvěma předním plovoucím kotoučům s ø 320 mm. Zadní kotouč má ø 260 mm. Kola jsou z hliníkové slitiny s ocelovým špicovým výpletem a obuta jsou do pneumatik Metlezer 110/80 -19 a 150/70-17.
Motocykl je vybaven ABS Bosch.
- Modely E5 jsou výrazně inovovány
- Řadový dvouválec 500ccm
- Kroutící moment 46 Nm je nevyšší ve třídě - maximální kroutící moment je záměrně konstruován již od otáček 6000 ot./min, což zaručuje vynikající pružnost motocyklu od nízkých otáček zejména na klikatých cestách, ve městě a v terénu.
- Vstřikování Delphi průměru 37mm
- Benelli TRK 502 v této třídě nabízí upside-down tlumiče o průměru 50mm a také seříditelný zadní tlumič
- Přední brzdy – dvojité plovoucí kotouče o průměru 320mm se 4 pístkovými brzdiči
- ABS Bosch
- Pneumatiky - Metzeler
- Led diodové poziční osvětlení a blinkry a zadní koncové světlo
- NOVÝ ZADNÍ NOSIČ - Hliník
- Průměrná spotřeba 4,1 l na 100 km.
- Výbava pro dlouhou pohodlnou jízdu NEJLEPŠÍ VE SVÉ TŘÍDĚ - VELKÉ POHODLNÉ SEDLO U MODELU 2022 NOVÁ POHODLNĚJŠÍ VÝPLŇ , možnost objednání sníženého sedla jako volitelný doplněk
- Nádrž na 20l pro opravdu dlouhý dojezd - největší ve své třídě
- Vysoký čelní větrný štít , možnost doobjednat zvýšený čelní štít jako volitelný doplněk
- Deflektory pro zlepšení aerodynamiky
- Ochrana rukojeti – nové HLINÍKOVÉ blastery
- vylepšené rukojeti
- vylepšená zpětná zrcátka
- Kovaná dvouprůměrová řídítka uchycená silentbloky
- Odpružené stupačky řidiče
- Vynikající ergonomie pro řidiče i spolujezdce
- MOTO APP - VÁŠ MOTOCYKL VŽDY ONLINE
- Mimořádná základní výbava:
- Padací rámy
- Ukazatel zařazené rychlosti
- USB port
- Držák předního větrného štítu připraven pro upevnění navigace
HLINÍKOVÉ RÁFKY S OCELOVÝMI STŘEDY
Designová kola s ocelovým výpletem a přilnavými pneumatikami 150/70 (r) a 110/80 (f) udrží linii vaši jízdy po silnici a při zdolávání terénních stezek přenesou dostatek dynamiky. Dvojité 320mm kotouče se 4pístkovými třmeny vpředu a zadní kotouč o průměru 260 mm zajišťují brzdnou sílu s ABS světové třídy.
OCHRANA PROTI VĚTRU A NEPŘÍZNI POČASÍ
V aerodynamickém tunelu navržený design přední části stroje a čelní sklo nabízí jezdcům maximální ochranu před větrem a nepříznivým počasím.
POKROČILÝ DVOUVÁLCOVÝ MOTOR
Kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec o zdvihovém objemu 499 ccm, se 4 ventily na válec, vstřikováním paliva, rozvodem DOHC a elektrickým startováním, nabízí spoustu výkonu pro jakékoli “X” Factor dobrodružství!
ODLEHČENÝ VÝFUKOVÝ SYSTÉM
Pokročilé materiály umožňují využít výkon motoru na maximum, snížit hlučnost i celkovou hmotnost výfuku a navíc jsou vyladěny do správných tónů.
Technické specifikace
Typ motoru : | Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel |
Vrtání x zdvih:: | 69 x 66,8 mm |
Zdvihový objem: | 499,6 cm³ |
Kompresní poměr:: | 11,5:1 |
Max. výkon:: | 35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min. |
Max. kroutící moment:: | 46 Nm (4,7 kgm) @ 6000 ot./min. |
Spouštění motoru:: | elektrické |
Převodovka:: | 6-ti stupňová |
Sekundární převod:: | řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: | 2220 x 915 x 1480 |
Rozvor:: | 1505 |
Výška sedla:: | 860 mm. Při použití sníženého sedla 830 mm |
Objem nádrže:: | 20l , reserva 3l |
Kolo - přední:: | hliníkový střed i ráfek ,ocelové špice ,110/80 R19 , |
Pneumatika - zadní:: | hliníkový střed i ráfek ,ocelové špice ,150/70 R17 |
Odpružení - přední:: | 50 mm teleskopická vidlice Upside -Down , zdvih 140mm |
Odpružení - zadní:: | Kyvná vidlice ,jeden tlumič nastavitelná pružina , útlum i odskok |
Brzdy - přední:: | 320 mm dvoukotoučové, plovoucí kotouče , ABS |
Brzdy - zadní:: | 260 mm kotoučová ,ABS |
Pohotovostní hmotnost:: | 213 kg bez paliva |
svíčky : | NGK CR8E |
spotřeba : | 4,1l/100km |