Benelli Leoncino 800 Trail - 189.990,-
Benelli představuje Leoncino 800 Trail, zbrusu nový motocykl s výrazným Off-roadovým duchem, který vyniká zvýšeným dvojitým výfukem a 19” předním kolem. Model výrobce se sídlem v italském městě Pesaro výrazně podtrhuje autenticitu konceptu typové řady Leoncino.
Kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt o zdvihovém objemu 754 ccm plní přísné emisní limity Euro 5. Aby svému jezdci zajistil ryzí zábavu a dostatek výkonu v terénu, nabízí výkon 76,2 HP (56 kW) při 8.500 RPM a točivý moment 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 RPM. Pro dosažení daného výkonu disponuje motor časováním dvojité vačkového hřídele, 4 ventily na válec a dvojitým difuzorem škrticí klapky o průměru 43 mm. O bezchybný přenos výkonu se stará ANTI-HOPPINGOVÁ spojka v olejové lázni a 6stupňová převodovka.
Podvozek byl přepracován tak, aby lépe zvládal terénní záludnosti plné nerovných povrchů. Příhradový trubkový rám s ocelovými pláty zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost. Díky inovaci rámu došlo u varianty Trail ke zvýšení sedla ve srovnání se silniční variantou z 805 mm na 834 mm.
Leoncino 800 Trail vyniká ambiciózními a sofistikovanými stylovými prvky v dokonalém off-road designu. Nepřehlédnutelná je vysoká kapotáž světlometu se známým obloukem řady Leoncino, umístěná přímo nad plně LED předním světlometem.
Přední Up-side Down vidlice o průměru 50 mm zdvih na 148 mm . Obdobnou inovací prošla i zadní část stroje, která je vybavena centrálníM TLUMIČEM s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku , zdvih je 140 mm.
- Záruka 4 roky
- možno i jako verze 35 KW /následně zpět se zápisem do TP/
- myBenelli smart phone aplikace
Barevné varianty: Hnědá, zelená, šedo-stříbrná
Technické specifikace
Typ motoru: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih: | 88 x 62 mm |
Zdvihový objem: | 754 ccm |
Kompresní poměr: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon: | 56 kW (76,2 Cv) při 8500 ot. / min. |
Max. točivý moment: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru: | Elektrický startér |
Převodovka: | 6ti rychlostní |
Sekundární převod: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V): | 2.200 x 870 x 1.210 mm |
Rozvor: | 1.480 mm |
Výška sedla: | 834 mm |
Objem nádrže: | 15 litrů ,reserva 3l |
Pneumatika - přední: | 120/70 R19 |
Pneumatika - zadní: | 170/60 R17 |
Odpružení - přední: | Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 148mm |
Odpružení - zadní: | Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku |
Brzda - přední: | Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS |
Brzda - zadní: | Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost: | 234 kg |
svíčka: | NGK CR8E |