Benelli Imperiale 400 - 109.990,-

Moderní motocykl v klasickém stylu 

Imperiale 400 - klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk. Dalšími přednostmi Imperiale 400 jsou bezesporu i dva zadní tlumiče či vyplétaná kola, která jsou nejen funkční ale zároveň podtrhují celkový retro vzhled. Srdcem motocyklu je nový 4 taktní jednoválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 15,5 kW, což je ideální kombinace pro pohodovou jízdu a zároveň i šetří vaši peněženku. Navíc díky velkému přednímu 19" a zadnímu 18" kolu je motocykl snadno ovladatelný. To, že je motocykl klasický, ale ještě neznamená, že není moderní, i Imperiale 400 je nabitý moderními technologiemi jako je ukazatel zařazené rychlosti, vstřikování či kotoučové brzdy ABS.

Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé. 

Dokonalé skloubení klasického motocyklu s moderními prvky.

ANALOGOVÉ UKAZATELE V DIGITÁLNÍM VĚKU

Asymetricky tvarovaný, tenkovrstvý tranzistorový displej s tekutými krystaly (TFT LCD) v blízkosti analogových ukazatelů prolíná moderní technologie s historií, na kterou stroj po více než 50 letech navazuje.

MOTOR

Bijícím srdcem Imperiale 400 je nový čtyřtaktní, vzduchem chlazený jednoválec se systémem časování vačkového hřídele v hlavě hlavy a elektronickým vstřikováním s minimální spotřebou paliva za jakýchkoli jízdních podmínek. Maximální výkon je vyladěn na 20,4 hp (15,5 kW) při 5.500 RPM a točivý moment 28 Nm (2,95 kgm) při 3.500 RPM.

50. LÉTA OD PŘÍDĚ K ZÁDI

Celkový design stroje inspirovaný 50. léty začíná u kruhového předního světlometu a směrových světel až po oválný zadní světlomet, kulatá zadní směrová světla a madlo za sedlem.

ZVUK, CO PODTRHNE VZHLED

Rovný výfuk v Retro Designu se zvukem vyladěným pro jednoválec důmyslně a výrazně podtrhává dojem celého stroje a nejen jezdce, ale i přihlížející vrací do 50. let minulého století. 

 

Technické specifikace

Typ motoru: Vzduchem chlazený, čtyřdobý, jednoválec
Vrtání x zdvih: 72.7 x 90.0 mm
Zdvihový objem: 374 cm³
Kompresní poměr: 8,5:1
Max. výkon: 15,5 kW / 5500 ot.min
Max. kroutící moment: 29 N.m / 4500 ot.min
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 5-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2170 x 820 x 1120
Rozvor: 1440
Výška sedla: 780
Objem nádrže: 12 l
Pneumatiky - přední: 100/90 – 19 – 57S
Pneumatiky - zadní: 130/80 – 18 – 66S
Odpružení - přední: 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní: kyvná vidlice se dvěma tlumiči
Brzdy - přední: 300mm kotouč s plovoucím brzdičem
Brzdy - zadní: 240 mm kotouč s plovoucím brzdičem
Pohotovostní hmotnost: 205 kg

Testy

Šití sedel na míru Výkup moto / komisní prodej Příprava na TK Rozvoz moto Půjčení přepravníku na moto Prodej na splátky
Po - Pá: 9:00 - 17:00 / So: 9:00 - 11:00 / Ne: Zavřeno
Kollárova 2085 (Družstevní) 269 01 Rakovník
tel.: 608 709 159

Powered by Quick.CMS